Poziția de HR Consultant este vacantă în următoarele orașe:

Observații: Puteți selecta mai multe orașe!

HR Consultant

București - sediul social(077040 Bucuresti, Str. Industriilor, nr. 20-26, Chiajna)

Puteți aplica pentru următorul post vacant accesând butonul "Aplică" sau ne puteți trimite un Curriculum Vitae pe următoarea adresă de e-mail: hr@bardiauto.ro! Prin trimiterea Curriculum Vitae vă exprimați acordul ca datele Dvs. personale să fie înregistrate în baza noastră de date, conform prevederilor privind protecția datelor cu caracter personal.

Atribuții și responsabilități principale:

  • Evaluarea nevoilor de recrutare împreună cu managerii de departamente;
  • Identificarea celor mai eficiente canale de recrutare, adaptate nevoilor companiei;
  • Conceperea, publicarea și reactualizarea anunțurilor de recrutare;
  • Selectarea candidaților în funcție de cerințele postului și susținerea interviurilor;
  • Gestionarea eficientă a întreg procesului de recrutare și selecție;
  • Implicarea activă în procesul de integrare în companie a noilor angajați;
  • Monitorizarea indicatorilor de retenție a personalului și propunerea măsurilor de îmbunătățire a acestora;
  • Administrarea sistemelor de management al angajaților;
  • Asigurarea de suport pentru calculul salarial (verificarea pontajelor lunare, calcul concedii, etc.);
  • Oferirea de suport în gestionarea documentelor de administrare personal;
  • Elaborarea și transmiterea de rapoarte și situații către management;

Cerințele esențiale ocupării cu succes a postului:

  • Să ai studii superioare finalizate;
  • Să ai experiență anterioară în recrutare (minim 1 an);
  • Consituie avantaj cunoștințele de legislația muncii;
  • Cunoștințele de limba maghiară reprezintă un avantaj;
  • Să ai excelente abilități de comunicare și de relaționare;
  • Să stăpânești bine pachetul MS Office (Excel, Word);
  • Să fii atent/(ă) la detalii, să ai o capacitate de observație și analiză comportamentală;
  • Inițiativă și o atitudine proactivă;
  • Să știi să îți gestionezi eficient timpul;

De ce să lucrezi la noi:

  • Îți oferim un angajament pe termen lung, un loc de muncă stabil, cu program fix (L-V: 8:00 - 16:30);
  • La noi vei găsi un mediu primitor și colegi care îți vor fi alături în procesul de acomodare și de învățare;
  • Perspectiva unei cariere într-o companie multinațională cu tradiție în domeniul automotive;
  • Vei avea parte de provocări zilnice într-un mediu de lucru dinamic și orientat pe rezultate;

Datele postului:

ID post vacant: 1191
Denumirea exactă a postului: HR Consultant
Tipul contractului de muncă: Pe o perioadă nedeterminată
Tip contract: Full time
Termenul limită de aplicare: 11/07/2021
Distribuie: