Poziția de Responsabil achiziții este vacantă în următoarele orașe:

Observații: Puteți selecta mai multe orașe!

Responsabil achiziții

București - sediul social(077040 Bucuresti, Str. Industriilor, nr. 20-26, Chiajna)

Cu un istoric de peste o sută de ani în industria auto, Bardi Auto reprezintă încredere și calitate superioară. Oferta noastră variată de soluții, calitatea serviciilor prestate și echipa de specialiști au făcut posibil ca astăzi să fim un jucător important în segmentul de piese auto. Datorită ascensiunii înregistrate de companie, rețeaua noastră comercială și numărul angajaților crește sistematic. Considerăm că asigurarea serviciilor la cele mai înalte standarde se poate realiza doar cu oameni calificați, motiv pentru care prioritatea noastră este de a oferi fiecărui coleg un mediu de lucru plăcut, siguranța și stabilitatea locului de muncă, motivare financiară și dezvoltare pe plan profesional și personal.

Atribuții și responsabilități principale:

  • Gestionare de documente (verificare, prelucrare, înregistrare și arhivare de documente)
  • Gestionarea comenzilor interne/externe de furnizori (verificare stoc de produse, inițiere și trimitere comandă, verificare status comandă, menținerea legăturii cu furnizorii, gestionare Back-Orders)
  • Recepționarea de marfă intern/extern
  • Gestionarea transporturilor: emitere facturi (facturi client conform comandă, stornări, reglări facturi), emitere avize de însoțire marfă, gestionare stocuri produse
  • Întocmirea de rapoarte Intrastat și de mediu
  • Elaborarea și transmiterea de rapoarte și situații către management
  • Administrarea catalogului online (SICAP): adăugare produse/descrieri, editare prețuri, semnare documente, acceptare achiziții directe SICAP, acceptare comenzi

Cerințele esențiale ocupării cu succes a postului:

  • Constituie avantaj dacă ai experiență profesională dobândită pe o poziție similară
  • Să ai cel puțin studii medii (studiile superioare finalizate reprezintă avantaj)
  • Să ai cunoștințe bune de operare MS Office (Word, Excel)
  • Să cunoști cel puțin la nivel mediu limba engleză
  • Cunoștințele de limba maghiară consituie avantaj
  • Să ai excelente abilități de comunicare și de prezentare
  • Să fi o persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii
  • Să deții un grad ridicat de autonomie

De ce să lucrezi la noi:

  • Îți oferim un angajament pe termen lung, un loc de muncă stabil, cu program fix (L-V: 8:00 - 16:30)
  • Există posibilitatea de a lucra în sistem hibrid
  • Perspectiva unei cariere într-o companie multinațională cu tradiție în domeniul automotive și oportunitatea de a lucra cu cei mai mari producători de piese auto din lume
  • La noi vei găsi un mediu primitor și colegi care îți vor fi alături în procesul de acomodare și de învățare
  • Vei avea parte de provocări zilnice într-un mediu de lucru dinamic
  • Vei avea un pachet financiar competitiv, salariul fiind oferit mereu la timp

Datele postului:

ID post vacant: 1316
Denumirea exactă a postului: Responsabil achiziții
Tipul contractului de muncă: Pe o perioadă nedeterminată
Tip contract: Full time
Distribuie: