Am rezumat cele mai frecvente întrebări și răspunsuri ale candidaților în ceea ce privește utilizarea paginii de carieră:
Datorită activității de comercializare și distribuție de piese auto, majoritatea anunțurilor noastre de recrutare fac referire la pozițiile de „Șofer distribuție” și „Consultant vânzări”. În toate cazurile, în descrierea anunțului sunt formulate cerințele exacte și criteriile necesare ocupării cu succes a postului.
Un criteriu esențial pentru ocuparea poziției de Șofer distribuție este permisul de conducere, categoria “B” și experiență în conducere auto de minim 3 ani, fără evenimente rutiere grave. Constituie un avantaj experiența profesională dobândită în vânzări, livrări și interesul manifestat față de domeniul tehnic. Atitudinea deschisă și prietenoasă, spiritul de echipă și gândirea comercială reprezintă un real avantaj pentru a îndeplini cu succes atribuțiile postului.
Pentru poziția de Consultant vânzări, pe lângă cazierul judiciar fără antecedente penale și permisul de conducere categoria “B”, o cerință importantă reprezintă studiile tehnice de specialitate și/sau experiența profesională dobândită în comercializarea de piese auto. De altfel, titularul postului va avea nevoie de cunoștințe de operare pe calculator, de o personalitate prietenoasă, orientată înspre nevoia clientului, de bune abilități de comunicare și de spirit de echipă.
Puteți vizualiza oportunitățile de carieră a companiei Bardi Auto în secțiunea „Posturi vacante”, unde aveți posibilitatea de a alege cele mai potrivite poziții pentru interesele și pregătirea Dvs., iar mai apoi să ne furnizați documentele de aplicare. Tot în această secțiune, veți putea candida simultan pentru mai multe poziții deschise sau le veți putea salva în Coșul de aplicare, pentru a reveni ulterior. Este important să completați toate câmpurile obligatorii a formularului de înregistrare, deoarece numai astfel vom putea accepta cererea de înregistrare.
În cazul în care nu găsiți un post vacant care să corespundă intereselor, studiilor finalizate și experienței Dvs., aveți posibilitatea - în cadrul înregistrării generale - de a vă încărca documentele de aplicare în baza noastră de date. În cazul unei astfel de înregistrări, întâia oară verificăm dacă există poziții deschise în organigramă, care să fie compatibile cu candidatura înaintată. Pe de altfel, dacă în viitor apar astfel de poziții, vă vom trimite o alertă prin e-mail, pentru ca Dvs. prin câteva click-uri să puteți aplica la ele, fără să mai parcurgeți încă o dată procesul de înregistrare și de încărcare a documentelor solicitate.
Datele și documentele Dvs. de aplicare sunt stocate în baza noastră de date pentru o perioadă de 1 an de la ultima autentificare pe pagina de Carieră. După 1 an de inactivitate, înștiințăm candidații printr-un e-mail despre ștergerea profilului personal. Dacă totuși doriți să vi se șteargă mai repede datele din baza noastră de date, aveți posibilitatea de a solicita acest lucru din meniul “Profilul meu”.
Formularul de înregistrare vă permite să atașați diverse documente. De fiecare dată, solicităm obligatoriu un Curriculum Vitae în limba română. De altfel, în funcție de postul vacant, aveți posibilitatea de a atașa un Curriculum Vitae și în limba engleză, sau să ne furnizați certificatul lingvistic obținut.
Este important de știut că putem accepta documente doar în formatul: . doc,. pdf, .rtf, .txt, .docx, .xls, .xlsx, .csv. În cazul în care doriți să atașați și fotografii, puteți opta pentru formatul: .jpg, .gif sau .png. Mărimea totală a documentelor și a fotografiilor anexate poate fi de maxim 10 MB.
General vorbind, pentru a transmite o candidatură completă, este nevoie să se atașeze următoarele două documente:
- Curriculum Vitae cu poză
- Scrisoare de intenție
Un bun Curriculum Vitae trebuie să conțină toate acele date și informații, pe baza cărora responsabilul de recrutare să poate să decidă dacă candidatul dispune de nivelul educațional și de cerințele profesionale necesare ocupării cu succes a postului vacant. În cazul în care doriți să transmiteți o imagine mai punctuală, atunci ar trebui să structurați informațiile în mod clar, cu acuratețe, în ordine cronologică. Ar fi ideal, dacă candidatul ne-ar oferi o perspectivă asupra atribuțiilor și responsabilităților de la anteriorul loc de muncă (înafară de denumirea firmei și a poziției), asupra promovărilor interne și a rezultatelor obținute. Menționarea referințelor verificabile de la anteriorul loc de muncă poate reprezenta un atuu. Pentru a transmite o impresie pozitivă, este recomandat să ne schimbăm poza din Curriculum Vitae, dacă aceasta este mai veche de 2-3 ani.
Scrisoarea de intenție îi dă viață candidaturii. Aici, conținutul scrisorii poate să fie mai lung: se pot menționa rezultatele studiilor, rezultatele de la locul de muncă, se pot detalia atribuțiile, obiectivele personale sau motivele care au stat la baza schimbării locurilor de muncă. Astfel, scrisoarea de intenție oferă o imagine aprofundată despre personalitatea candidatului, percepția și stilul său de viață, despre modul lui de gândire și atitudinea față de muncă. Pe de altă parte, este recomandat să includem și situația familială, activitățile preferate în timpul liber și așteptările pe care le avem de la viitorul angajator.
Completarea formularului de înregistrare va fi urmată de un e-mail, în care candidatul primește un link de activare a contului. Astfel, oricând se va putea autentifica cu adresa de e-mail și parola setată pentru a-și modifica datele personale sau pentru a aplica la un alt post vacant fără a mai completa din nou toate datele necesare. Pe parcursul procesului de recrutare și selecție, candidații sunt informați continuu despre stadiul în care se află aplicația lor (fie prin e-mail, fie prin contul personal a paginii de Carieră la secțiunea "Corespondență").
Despre procesul de recrutare și selecție puteți obține mai multe informații citind secțiunea “Procesul de recrutare”.
În acest caz aveți posibilitatea de a vă recupera parola.
Pe pagina de carieră, în secțiunea “Autentificare” faceți click pe “Recuperare parolă”. În fereastra apărută treceți adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat și codul din imaginea alăturată, după care faceți click pe „Recuperare parolă”. Veți primi un e-mail, cu toate instrucțiunile necesare pentru a vă schimba parola.
Este suficientă o singură înregistrare, pentru ca mai apoi să vă puteți întoarce pe pagina noastră de carieră cu adresa de e-mail și parola setată. Intrând în contul personal vă puteți modifica datele personale sau aveți posibilitatea de a candida pentru pozițiile deschise. Este inutil să creați mai multe conturi, deoarece o singură înregistrare vă permite să utilizați toate funcțiile paginii de carieră.
Întreg procesul începe cu înregistrarea. Astfel, puteți aplica pentru posturile vacante sau vă puteți trimite datele în baza noastră de date.
În urma înregistrării cu succes, veți primi pe adresa Dvs. de e-mail un link de validare a contului.
În timpul completării formularului, ne veți putea pune la dispoziție informații privitoare la datele personale, studii, competențe, experiență profesională, preferințe și așteptări. Vă rugăm să încercați să completați cât mai corect și detaliat aceste câmpuri. În viitor, oricând le veți putea modifica.
După completarea formularului, vă rugăm să atașați un Curriculum Vitae, opțional ne puteți trimite și alte documente (de ex.: scrisoare de intenție, certificări, etc.).
În secțiunea „Posturi vacante” puteți vizualiza oportunitățile de carieră. Aveți posibilitatea de a candida direct din contul personal, însă există și opțiunea de a salva anunțul de recrutare, ulterior să reveniți la cele care reprezintă un real interes.
Desigur, există modalitate prin care să aplicați simultan la mai multe posturi. Vă rugăm să citiți întotdeauna cu atenție descrierea postului și să vă gândiți care ar fi cele compatibile cu pregătirea și experiența Dvs.
Pentru majoritatea pozițiilor solicităm experiență profesională, cu toate acestea se întâmplă să publicăm anunțuri de recrutare, la care așteptăm și candidaturi fără experiență profesională. Acest lucru îl vom specifica în descrierea anunțului de recrutare.
În secțiunea “Posturi vacante” a paginii de carieră puteți vizualiza pozițiile deschise.
Cu ajutorul filtrelor, căutările sunt personalizate. Nu veți avea cum să vă pierdeți printre anunțurile de recrutare, deoarece sistemul le afișează doar pe acelea, care corespund preferințelor setate de Dvs. Puteți candida direct din contul personal, însă există și opțiunea de a salva anunțul de recrutare, ulterior să reveniți la posturile care reprezintă interes.
Dacă în momentul de față nu găsiți un post vacant care să corespundă cu studiile, experiența și așteptările Dvs., prin înregistrare veți putea figura în baza noastră de date, unde stocăm candidaturile pentru o perioadă de 1 an. În acest interval, oricând vă puteți întoarce pe pagina noastră de carieră pentru a vă modifica datele sau pentru a aplica la pozițiile deschise.